E-mail
Exchange Server sprawia, że e-mail jest znacznie łatwiejszy zarówno w użyciu, jak i administracji.
- scentralizowane książki adresowe: wszystkie konta e-mail są automatycznie dodawane do Globalnej Książki Adresowej, która jest
dostępna dla wszystkich użytkowników w rozwiązywaniu mail.
- scentralizowane grupy: grupy użytkowników (np. wydziały, komisje itp.) mogą być tworzone w programie Exchange Server, a
następnie pojawią się w Globalnej Książce Adresowej, która jest dostępna dla wszystkich użytkowników w rozwiązywaniu mail.
Foldery Publiczne
Foldery publiczne są to miejsca, do których dostęp ustala każdy z użytkownikow i umożliwia dzielenie się treściami zawartymi w tych
folderach w postaci: dokumentów tekstowych, plików multimedialnych, książek adresowych, kalendarzy i innych. Dostęp do tych
folderów może być ograniczony (dla konkretnego użytkownika lub grupy), aby zapewnić wymagany poziom bezpieczeństwa. Niektóre
przykłady folderów publicznych:
- Skontaktuj się - informacje dla sprzedawców.
- planowanie wykorzystania wspólnych zasobów, takich jak sale konferencyjne.
Grupa 'Włączone funkcje programu Outlook'
Z serwerem Exchange, wszystko w programie Outlook staje się "grupą aktywną". Twój kalendarz, lista zadań, Inbox, (i inne), mogą
być oglądane lub zmieniane przez innych użytkowników. Oczywiście, można zdecydować, jaki, jeśli w ogóle, chcesz udzielić dostęp
do informacji. Dzięki temu, w każdym momencie wszyscy w obrębie Twojej grupy wiedzą gdzie jesteś i kiedy wrócisz – wystarczy
sprawdzić kalendarz.
Meeting Planner
Exchange Server oferuje tzw. Meeting Planner, który pozwala wybrać użytkowników do spotkania, sprawdza kalendarz każdego
użytkownika, aby określić ich czas wolny, a następnie powiadamia każdego użytkownika o aktualizacjach ich kalendarzy (wraz z
naniesionymi terminami spotkań).
Automatyczne Odpowiedzi
Exchange Server zapewnia proste narzędzie do powiadamiania innych, gdy jesteś poza biurem. Wystarczy przejść do wirtualnego
asystenta przy zaplanowanej nieobecności, ustalić szablon i wpisać treść komunikatu. Gdy otrzymasz jakąkolwiek wiadomość na
skrzynkę, nadawca jej automatycznie otrzyma odpowiedź e-mail z wiadomością o Twojej absencji. Jeśli natomiast wiesz, że
nieobecność potrwa nieco dłużej, można bezpiecznie przekierować przychodzące wiadomości na adres e-mail innego użytkownika.
Mobilność
Gdziekolwiek się nie znajdziesz, w szybki i bezpieczny sposób możesz utrzymać kontakt z firmą, klientami a także zarządzać
informacjami - wszystko dzięki obsłudze przez smartfony (iPhone, BlackBerry, Windows Mobile) oraz niektóre tablety.
Outlook Web Access (OWA) natomiast, pozawala korzystać z niemal wszystkich funkcji Outlook’a przy pomocy przeglądarki Web.
Dzięki OWA możesz uzyskać dostęp do poczty elektronicznej, kalendarza, kontaktów (i innych) w dowolnym czasie, z dowolnego
komputera, w dowolnym miejscu na świecie – wszystko z poziomu przeglądarki internetowej.
E-mail w czasie rzeczywistym
Z serwerem Exchange, wszystko dzieje się DOKŁADNIE W TEJ CHWILI. Otrzymujesz wiadomości e-mail, gdy tylko dotrą na serwer –
wysyłasz swoje wiadomości również w czasie rzeczywistym.
Administracja
Exchange Server zapewnia łatwiejsze i zdecydowanie bardziej kompletne zarządzanie pocztą elektroniczną. Ze standardowym
odbiorem POP3 poczty e-mail, wszystko jest zapisane na komputerze użytkownika – natomiast z serwerem Exchange, wszystkie
dane są przechowywane w bazie danych na serwerze, co niesie ze sobą wiele korzyści:
Wszystkie wiadomości e-mail, kontakty, dane z kalendarza, (i inne), znajdują swoje miejsce w kopii zapasowej z serwera. Gdy
komputer ulegnie uszkodzeniu, minie 14 dni od chwili usunięcia wiadomosści, czy też dysk twardy 'odmówi współpracy', dane nie
zostaną utracone – wszystko dzięki zapisowi na serwerze. Jeśli natomiast przytrafi się utrata dostępu do serwera, wiadomości, wraz
ze wszystkimi innymi danymi, mogą zostać przywrócone z wykonanej wcześniej kopii zapasowej.
Nie ma konieczności przenoszenia ręcznego danych książek adresowych w przypadku zamiany komputera - z serwerem Exchange
po prostu łączysz się z nowego komputera i masz dostęp do swoich e-maili.
Możliwość stworzenia aliasów do konta poczty i odbieranie wszystkich wiadomości z tych kont w jednym miejscu (max 5 aliasów).
Wielkość skrzynki odpowiadająca Twoim potrzebom
Wychodzimy z 25Gb, jednak nie stawiamy ograniczeń - to Ty decydujesz jakiej pojemności potrzebujesz a my dbamy o jej
dostarczenie i obsługę!
Poczta we własnej domenie
Możliwość dodania dowolnych nazw domenowych - w taki sposób, aby odpowiadało to aktualnym zapotrzebowaniom firmy (do 5
wariacji).
Migracja usługowa
Zapewniamy pełną obsługę przy zmianie dostawcy usługi! Wszystkie Twoje informacje z dotychczasowych źródeł, zostaną w
bezpieczny sposób przeniesione do nowego środowiska.
Bezpieczeństwo Twoich Danych
Dzięki protokołowi SSL zapewnione jest maksymalne bezpieczeństwo przepływu informacji. Dodatkowo, silniki anty-wirusowe i
anty-spamowe współpracujące bezpośrednio z serwerem poczty, dbają o najlepszą dostępność i jakość Twoich danych.